Week vol synergie op de zakelijke speelvelden

12 mei 2022

Vorige week stond voor ons commerciële team in het teken van de ‘Week van de verbinding’. De accountmanagers, bestuursleden en ‘commercieel spelverdeler’ Koen Janssen hebben in woorden, beelden, maar vooral daden laten zien de best verbindende businessclub van het Noorden te willen worden. De week stond bol van de interactie en genereerde tal van kansen en nieuwe samenwerkingen op diverse zakelijke speelvelden.

Quote-3-koen

Middels diverse acties benadrukte het team van salesmanager Kevin Roossien niet alleen businessfaciliteiten en exposuremogelijkheden te verkopen, maar vooral ondernemers bijeen te willen brengen en synergie te willen realiseren. Zo vestigden de accountmanagers zich dinsdag 3 mei allemaal in de Vastgoedbox, om vanuit die inspirerende omgeving telefonisch te reageren op de vele binnengekomen FCG Netwerkprofielen.
 
Meer dan vijftig businessclubleden maakten zo’n eigen profiel aan. Het profiel maakt voor de club inzichtelijk wie je als lid bent, wat je doet of maakt, voor welke andere branches dat relevant is en met welke bedrijven je graag in contact wil komen. En omdat vermenigvuldigen begint met delen, realiseert de FCG Netwerktool ook inzicht in de te verwachten inkoopacties bij de businessclubleden. Op die manier kan het commerciële team proactief meedenken en indien gewenst gericht verbindingen leggen met andere leden.
 
Ook de Word Groter-sessie halverwege de week bleek een verbindend succes. Op de woensdag kwamen er negen directeur-eigenaren bij elkaar om onder aanvoering van Alien Jurjen Oelens te sparren over de actualiteit op de diverse werkvloeren. In de 2,5 uur durende interactieve sessie stond groei door middel van organisatie- en talentontwikkeling centraal met voetbal als metafoor. Een zeer persoonlijke, waardevolle en ‘rake’ sessie, zo bleek tijdens de gezellige napraat in de Boeren-Box.
 
De laatste werkdag in de ‘Week van de verbinding’ stond de Clublunch op het programma. Ruim veertig leden kwamen af op een smakelijke, interactieve sessie waarbij alle bedrijfsleden in woord en beeld aan bod kwamen. De middag werd afgetrapt door businessclubvoorzitter Tim Teisman, waarna Moods Coffee en OG Clean Fuels hun spreektijd energiek invulden.
 
Het tweede gedeelte van de lunch werd het nieuw gelanceerde Word Groter-vragenspel ‘getest’. Het kaartspel met ruim veertig diepgaande en prikkelende ondernemersvragen, realiseerde open en verrassende gesprekken aan de diverse tafels. Genoeg stof tot vervolgafspraken en nadere kennismakingen onderling, maar ook weer nieuwe kennis en feiten over onze aangesloten ondernemers en bedrijfsleden.
 
Een citaat van Niek Kuijpers van Moods Coffee uit het online verschenen ‘voorbeeldig verbindende verhaal’ van Erik Kostwinder, eigenaar van Kostwinder Schilder, vatte de intentie van de afgelopen week mooi samen. In het verhaal eindigt Niek namelijk met complimenteuze woorden voor de club; “We merken echt dat FC Groningen mensen samenbrengt. De club en medewerkers zijn alert en zelf erg actief in het verbinden. Dat heeft ons al leuke contacten opgebracht. Ook voor mijzelf is het tijdens wedstrijden en activiteiten goed en makkelijk netwerken. Medeclubleden en de club zijn open en geïnteresseerd!” Waardevolle woorden, want daar gaat en staat team commercie anno 2022 voor!

Clublunch-11

Laatste nieuws