Bijeenkomst sponsoring

De veranderde markt, hoe ziet sponsoring 2.0 eruit?
Maandag 15 januari 2018 organiseerde FC Groningen in samenwerking met Clubplan en PUMA een bijeenkomst waarin het draaide om sponsoring en acties. Tijdens deze avond werden handvatten geboden om meer uit sponsoring te halen.
FC Groningen wil samen met Clubplan en PUMA een bijdrage leveren aan het voetballandschap. Daarnaast stimuleren wij kennisdeling tussen de clubs onderling; er valt immers veel van elkaar te leren en veel amateurclubs lopen tegen vergelijkbare zaken aan.
Alle deelgenomen clubs ontvingen van Genesis Teamwear een gratis set PUMA voetbaltenues* na registratie op de avond zelf.
*de set met tenues wordt door Genesis Teamwear geselecteerd en kan gebruikt worden als wedstrijdtenue (uit of thuis) of als trainingstenue. Het gaat om 15 tenues voor spelers en 1 keeperstenue
Het avondprogramma zag er als volgt uit:
- 19:00 uur Inloop en ontvangst met koffie en thee
- 19:30 uur Inleiding door Robbert Klaver (Commercieel Directeur FC Groningen)
- 19:50 uur Vertaalslag naar amateurclubs door Edwin Froma (Marketingmanager FC Groningen), Harold Dijkstra (eigenaar Clubplan Nederland) en Tim Jehee (PUMA)
- 20.30 uur Kennisdeling in kleine groepen
- 21:45 uur Afsluitende borrel
