Betaalkaart

In het Hitachi Capital Mobility Stadion van FC Groningen kan bij alle verkooppunten betaald worden met de seizoenkaart of per pin. Uw seizoenkaart opwaarderen kan eenvoudig via de volgende stappen:

1. Log in via mijn.fcgroningen.nl
2. Klik op Horeca Betaalkaart
3. Klik op Opwaarderen

Vul bij barcodenummer het 24 cijferig nummer onder de barcode op uw seizoenkaart.
Vul bij relatienummer het 7 cijferig nummer dat boven uw naam op uw seizoenkaart staat.

Nu u ingelogd bent heeft u drie keuzes.
1. Opwaarderen
Overzetten oude naar nieuwe kaart
** Opwaarderen in het stadion
2. Teruggave
3. Kaart blokkeren

1. Opwaarderen

Let op: Uw waardeert uw kaart op. Indien u meerdere seizoenkaarten heeft en u wilt met alle kaarten betalen moet u de kaarten separaat opwaarderen.
 
Klik op, “Opwaarderen” om uw tegoed via iDEAL op te waarderen.
Volg de onderstaande stappen.
 
Stap 1 Kies een bedrag
Stap 2 Selecteert een bank
Stap 3 Klik dan op “Betaal nu”
Credit is uw huidige tegoed
Fee is het aangeboden tegoed door FC Groningen of derden
 
Stap 4 U wordt nu doorgestuurd naar de betaalpagina van uw bank. Volg nu de stappen van uw bank om de bestelling af te ronden. Als de betaling is voltooid, wordt het nieuwe saldo opgewaardeerd met het door u gekozen oplaadbedrag. Indien u op vernieuwen klikt ziet u dat het saldo is bijgeschreven.

* Overzetten horeca-tegoed

Hierbij een stappenplan om uw horeca tegoed over te zetten van de oude seizoenkaart naar de nieuwe seizoenkaart. U dient de volgende stappen uit te voeren bij het overzetten:

1. Klik in de menubalk op ‘mijn account’ en klik op ‘tegoed overmaken’
2. Vul het bedrag in wat overgemaakt moet worden en de barcode van je nieuwe seizoenkaart en klik op verzenden. 

Mocht je naar aanleiding van deze informatie nog vragen hebben over het overzetten van je horeca tegoed, neem dan contact op met supporterszaken@fcgroningen.nl

** Opwaarderen in het stadion

Opwaarderen is tevens op wedstrijddagen mogelijk op de volgende manieren:
Per pin bij de opwaardeerautomaat die bij elke ingang staat
Per pin of contant bij de rode kassa hokjes die in het stadion staan
 
Daarnaast is het bij een gering aantal kassa’s per verkoopunit mogelijk om de consumpties direct per pin te af te rekenen.

2. Teruggave

Mocht het gewenst zijn om het actuele kaart-tegoed teruggestort te krijgen op je IBAN dien dan een verzoek tot teruggave in.

Het tegoed wordt binnen 30 dagen teruggestort op het opgegeven rekeningnummer. Hier vind een controle plaats of de teruggave door de rechtmatige eigenaar wordt gevraagd.

Bij teruggave wordt € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht.

3. Kaart blokkeren

Mocht het voorkomen dat u, door omstandigheden, niet meer in het bezit bent van uw kaart, dan heeft u de mogelijkheid om uw kaart te blokkeren, zodat niemand uw tegoed kan opmaken.

Klik op “Blokkeren” om de kaart te blokkeren.

Vraag na het blokkeren een nieuwe pas aan bij de afdeling supporterszaken van FC Groningen. Voor het aanvragen van een nieuwe kaart wordt € 5,00 administratiekosten in rekening gebracht.

KLIK HIER VOOR VEEL GESTELDE VRAGEN