string(66) "Mozilla/5.0 (compatible; AhrefsBot/7.0; +http://ahrefs.com/robot/)"

Meest gestelde vragen – seizoenkaart.

Bekijk hieronder de meest gestelde vragen omtrent seizoenkaarten. Heb je nog een vraag of is iets nog niet helemaal duidelijk? Dan helpen we je graag verder! Neem dan contact met ons op via de mail (info@fcgroningen.nl) of bel naar 050-587 87 87 (optie 1).

Wat zijn de voordelen van een seizoenkaart?

– Je hebt toegang tot alle thuiswedstrijden van FC Groningen in de competitie;
– Bij de thuiswedstrijden in de competitie van FC Groningen heb je een vaste stoel;
– Je hebt voorrang op het bestellen van losse kaarten voor thuiswedstrijden;
– Gratis toegang bij het eerste thuisduel van eventuele play-offs;
– Je hebt voorrang op het bestellen van losse kaarten voor wedstrijden in het KNVB-Bekertoernooi;
– Het is mogelijk om kaarten te kopen voor uitwedstrijden;
– Je krijgt 10% korting op je aankopen bij de FC Groningen Store.

Wat zijn de prijzen van een seizoenkaart?

Voor een overzicht van alle prijzen van een seizoenkaart, klik hier.

Hoe bestel ik een seizoenkaart?

Een seizoenkaart is te bestellen via onze ticketshop (tickets.fcgroningen.nl) of bij de Supportersbalie bij de hoofdingang van de Euroborg.

Vanaf welke leeftijd is het mogelijk om een seizoenkaart te kopen?

Het is mogelijk om voor kinderen vanaf 3 jaar een seizoenkaart te kopen. Kinderen tot en met 2 jaar mogen gratis naar binnen. Zij kunnen bij hun ouders/begeleiders op schoot zitten en hebben geen recht op een eigen zitplaats.

Hoe kan ik mijn seizoenkaart verlengen?

Dit kan via onze ticketshop!

Voor een uitgebreid stappenplan verwijzen we je graag door naar deze link.

Kan ik als mindervalide supporter een seizoenkaart kopen?

Ja, dat kan! FC Groningen heeft 60 plekken beschikbaar voor mindervalide supporters. Deze plekken bevinden zich vlak achter de vakken J, K, L, M, N en O op de omloop. De plekken zijn alleen toegankelijk voor supporters die afhankelijk zijn van een rolstoel en niet plaats kunnen nemen op de reguliere tribune.

Voor een bezoeker met een MIVA kaart is het verplicht te zorgen voor een begeleider. Deze mag kosteloos mee op de MIVA kaart. De MIVA kaart is dus geldig voor twee personen.

Heb je interesse voor een seizoenkaart? Neem dan contact op met de afdeling Ticketing door te mailen naar ticketing@fcgroningen.nl, met daarbij de volgende gegevens:
– Naam en achternaam
– Adres
– Postcode en woonplaats
– Geboortedatum
– Telefoonnummer
– E-mailadres

Kan ik mijn seizoenkaart op een andere naam zetten?

Dit is mogelijk. Voor het overzetten van de seizoenkaart op een andere naam rekenen wij €5,- administratiekosten. Je kunt dit bedrag overmaken naar rekeningnummer NL38 INGB 0669783463 t.n.v. FC Groningen, onder vermelding van: ‘OVERSCHRIJVING SCC’, je relatienummer en plaats (vak-rij-stoel).

Daarnaast dient u een mail te sturen naar ticketing@fcgroningen.nl met de volgende gegevens van de persoon die de kaart ontvangt:
Relatienummer (indien bekend);
– Naam en achternaam
– Adres
– Postcode en woonplaats
– Geboortedatum
– Telefoonnummer
– E-mailadres
– Plaats (vak-rij-stoel) die hij/zij overneemt

Ik ben mijn seizoenkaart verloren. Hoe kan ik een nieuwe seizoenkaart aanvragen?

Wij kunnen een nieuwe kaart voor je aanmaken. Hiervoor rekenen wij €5,- administratiekosten. Je kunt dit bedrag overmaken op rekeningnummer NL38INGB0669783463 t.n.v. FC Groningen onder vermelding van ‘VERLIES SCC’, je relatienummer en plaats (vak-rij-stoel).

Daarnaast dien je een mail te sturen naar ticketing@fcgroningen.nl met het verzoek om een nieuwe seizoenkaart. Indien je reeds de €5,- administratiekosten hebt betaald kun je dit in je mail vermelden.

Kan ik gedurende het seizoen van plek wijzigen?

Dit kan, mits de plek beschikbaar is!

Neem hiervoor contact op via info@fcgroningen.nl

Kan ik voor iemand anders een seizoenkaart bestellen?

Ja dat kan!

Indien je dit online doet kun je tijdens het bestelproces de gegevens invullen van de persoon voor wie de seizoenkaart is.

Kan ik meerdere seizoenkaarten op mijn naam hebben staan?

Ja, dit is mogelijk. Alleen personen die in dezelfde prijscategorie vallen mogen met deze kaart de wedstrijd(en) bezoeken. Valt de persoon in een andere prijscategorie? Dan kunt u de kaart eenmalig opwaarderen.

Het is echter niet mogelijk om meerdere seizoenkaarten bij verschillende betaald voetbalclubs te hebben.

Kan iemand anders met mijn seizoenkaart een wedstrijd bezoeken?

Ja dat kan bij thuiswedstrijden die vallen onder de vrije verkoop. De seizoenkaart is dan niet persoonsgebonden.

Alleen personen die in dezelfde prijscategorie vallen mogen met deze kaart de wedstrijd(en) bezoeken. Valt de persoon in een andere prijscategorie? Dan kunt u de kaart eenmalig opwaarderen bij de infobalie (naast ingang 2). Tijdens wedstrijddagen kunt u hier vanaf twee uur voorafgaand aan de wedstrijd terecht. Hiervoor gelden de volgende tarieven:
– Opwaarderen van jeugd naar volwassene: €10,-
– Opwaarderen van oudere naar volwassene: €5,-
– Opwaarderen van jeugd naar oudere: €5,-

Voor uitwedstrijden en risicowedstrijden is de seizoenkaart wel persoonsgebonden en kunnen andere personen niet met jouw seizoenkaart de wedstrijd bezoeken.

Waar vind ik mijn relatienummer?

Het relatienummer is te vinden op je seizoenkaart. Het nummer begint met G00.

Tevens staat je relatienummer onder ‘Mijn gegevens’ in je ticketshop account.

Wat zijn de voorwaarden van het bestellen van een seizoenkaart?

Via deze link kun je de algemene voorwaarden vinden.