1. Je seizoenkaart kan je doorsturen door via het menu naar ‘Mijn Tickets’ te gaan. Hier klik je bij de wedstrijd op ‘Mijn Tickets’.

2. Vervolgens klik je bij de kaart die je door wilt sturen op ‘Opnieuw toewijzen of op de Kaartenmarkt aanbieden’

3. Je ticket is nu niet toegewezen. Dat klopt. Je hebt nu drie opties: 1) Je zet de ticket weer op je eigen naam (Toewijzen aan jezelf), 2) je stuurt de kaart naar iemand anders toe (Toewijzen aan iemand anders) of 3) je verkoopt de kaart via de Kaartenmarkt (Aanbieden op Kaartenmarkt). Om de kaart voor 1 wedstrijd door te sturen kiezen we voor ‘Toewijzen aan iemand anders’.

4. Vervolgens heb je vier opties: 1) Je kan de kaart doorsturen via de mail, 2) via een link, 3) via een QR-code of 4) via een gekoppeld account. Bij de eerste drie opties zal er een uitnodiging worden verzonden. De supporter die de kaart ontvangt zal met diens ‘Mijn FC Groningen account’ in moeten loggen en de kaart claimen. Wanneer de kaart is toegewezen aan een gekoppelde supporter, staat de kaart direct op naam.
