FC Groningen en Heineken verlengen partnership.
FC Groningen en Heineken hebben de jarenlange samenwerking verlengd met nog eens zes seizoenen. Het strategische partnership tussen Nederlandse multinational en de Trots van het Noorden loopt tot de zomer van 2031.
Heineken is al sinds de intreding van FC Groningen in Stadion Euroborg verbonden aan de club en haar onderkomen voor thuiswedstrijden. Heineken is één van de grootste brouwerijen ter wereld en heeft diverse merken onder zich. Gastvrijheid en beleving staan zowel bij FC Groningen als haar horecapartner hoog in het vaandel.
De brouwer voelt zich sterk verbonden met FC Groningen, het achterland en de vele voetbalverenigingen in Stad en Ommeland. Rob Poortier, National Account Manager Heineken Nederland is dan ook blij met de verlenging van het al zo lang lopende partnership.
“Als Heineken zijn we enorm trots dat we onze samenwerking met FC Groningen voor de komende zes jaar mogen verlengen. Vanuit onze jarenlange relatie kijkt Heineken ernaar uit om samen nog sterker in te zetten op de verbinding tussen FC Groningen, het voetbal in Noord-Nederland en ons merk. We geloven in de kracht van voetbal om mensen te verbinden en willen dat de komende jaren verder uitbouwen.”

