Seizoenkaarthouders en clubcardhouders die uiterlijk 31 december 2024 een clubcard hebben aangeschaft hebben aankooprecht, mits zij hun gegevens geverifieerd hebben.
Voor meer informatie verwijzen je we naar de FAQ over het verifiëren
Ja dat kan. Via de ticketshop kan je je kaart delen met andere supporters. Deze supporters dienen wel een ticketshop account te hebben met geverifieerde gegevens. Over het delen van kaarten is hier meer informatie te vinden.
Nee, dat kan niet. Als je een losse kaart bijkoopt, moet je deze toewijzen aan een supporter met een geverifieerd Mijn FC Groningen account. Je kan dus géén losse kaart en seizoenkaart op één naam hebben staan.
Nee hoor, dit is alleen van toepassing op losse kaarten. Supporters met een seizoenkaart kunnen gewoon naar binnen zonder zich te identificatie.
De barcode zal vanaf het opening van het stadion, anderhalf uur voor de wedstrijd, zichtbaar worden.
Ja, voor deze wedstrijd is de kaartenmarkt geopend. Hier is sprake van hetzelfde aankooprecht als bij de reguliere verkoop.
Nee, dat kan niet. Losse kaarten zijn enkel als mobiele tickets beschikbaar. Je hebt dus een telefoon nodig om je kaart te gebruiken. Heb je wel een kaart gekocht, maar heb je geen telefoon? Neem dan contact op met ticketing@fcgroningen.nl.
Deze kaart kan je alleen via de Ticketshop toewijzen aan een andere supporter.
Alle seizoenkaarten blijven gewoon in de app staan. Het is alleen niet mogelijk deze door te sturen. Wil je jouw seizoenkaart eenmalig doorsturen? Dan kan dat exclusief via de Ticketshop. Losse en doorgestuurde kaarten verschijnen niet in de app.