Stappenplan registratie 'Mijn FC Groningen-account'

Beste supporter,

We voeren vanaf heden een wijziging door met betrekking tot het inloggen in de ‘Mijn FC Groningen’-omgeving. Dit om het gebruiksgemak voor jou als supporter te verbeteren. Hierdoor dien je je wel opnieuw te registreren. Een eenmalige handeling zodat je vanaf vandaag slechts één FC Groningen-account hebt om alle FC-gerelateerde zaken te regelen.

Hieronder wordt een stappenplan weergegeven om je wat verder op weg te helpen! Er is ook een instructievideo.

Stap 1: Klik hier om naar jouw 'Mijn FC Groningen-account' te gaan.

Stap 2: Vul je gegevens in en maak een account aan. Indien je al een account had, dien je je alsnog eenmalig te registreren (Indien mogelijk met hetzelfde e-mailadres als voorheen bij ons bekend).

Let op! Wanneer je een foutmelding bij je e-mailadres krijgt, is het mogelijk dat er een spatie voor of achter het e-mailadres staat. Daarom vragen we je je e-mailadres nogmaals handmatig in te typen.

Registreren!

Stap 3: Je ontvangt een e-mail om je account te activeren. Klik op 'Activeren'. E-mail niet gehad? Controleer je ongewenste mail.

 

Mail account activeren

Stap 4: Log in met jouw 'Mijn FC Groningen-account'  ('klik hier' om in te loggen).

Account is aangemaakt - log in

Stap 5: Na registratie word je automatisch gekoppeld met de ticketshop. Je wordt dan gelijk doorgestuurd naar de Ticketshop. 
 
Wordt je niet doorgestuurd naar de Ticketshop? Ga dan in het Mijn FC Groningen-account naar 'Mijn gekoppelde accounts' en klik op 'Ticketshop'.


Stap 6: In sommige gevallen lukt de automatische koppeling niet en moet je zelf de koppeling maken. Je komt dan terecht op onderstaande pagina. Klik dan op aanmaken/koppelen.

Koppelen niet gelukt - aanmaken-koppelen



Heb je een actieve Seizoenkaart of ClubCard dit seizoen? Kies dan voor 'Ik ben bekend bij de club'. Je kunt de accounts dan alsnog handmatig koppelen. Hier vul je je relatienummer: GXXXXXXX (dit is jouw nieuwe relatienummer en deze ontvang je in jouw mail) en postcode in zoals deze bij ons bekend is.

Indien je afgelopen seizoen geen actieve Seizoenkaart of ClubCard, kies dan voor 'Ik wil mij registreren'.
 

Account activeren of registreren

Na het koppelen kom je terecht op de algemene Ticketshop-pagina. Rechtsbovenin het venster is 'Welkom [je naam]' te zien.

Registratie gelukt

Koppelen van twee accounts

Indien je de seizoenkaart van een medesupporter aan jouw account wilt koppelen, bekijk dan de instructievideo of volg onderstaande stappen:

- Ga in je account naar het tabblad ‘Familie / Vrienden koppelen’;
- Klik op ‘Familie / Vriend koppelen’;
- Vul het nieuwe relatienummer (G0XXXXXX), de postcode en de pincode van de medesupporter in. De pincode is standaard 0000. Indien de medesupporter deze heeft aangepast kun je hem/haar vragen naar de pincode;
- Klik op ‘opslaan’, de medesupporter is nu gekoppeld;
- Vervolgens dien je in het dropdown menu in de winkelwagen de medesupporter te kiezen.

Bedankt en hopelijk tot snel in het stadion!

Vragen?
Lukt het koppelen van jouw account niet of heb je een andere vraag? Bekijk hier de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet bij? Aarzel dan niet ons te mailen naar info@fcgroningen.nl of te bellen naar 050-587 87 87 (optie 1). Het kan misschien druk zijn, waardoor we je niet direct te woord kunnen staan, maar we doen ons uiterste best om zo snel mogelijk jouw vraag te beantwoorden.