string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

Seizoenkaarten verstuurd.

Donderdag 24 juli 2008 om 11:47

De eerste lichting seizoenkaarten voor 2008/2009 is inmiddels verstuurd. Uiterlijk 15 augustus heeft iedereen zijn of haar seizoenkaarten in huis.

Mochten seizoenkaarten op 15 augustus nog niet zijn gearriveerd, kunt u contact opnemen met de Supportersbalie in Euroborg.

Gerelateerd nieuws.

04:49
7 maanden geleden

Eerste contract voor Robin Kelder bij FC Groningen

10 maanden geleden

FC Groningen bezoekt kinderafdeling Martini Ziekenhuis

12 maanden geleden

‘Ik ben een spits die met zijn hart speelt’