string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

Prestigieuze prijs voor Euroborg Horeca.

Woensdag 24 juli 2013 om 13:20

Euroborg Horeca heeft een prestigieuze prijs in de wacht weten te slepen. Uit een groot sponsoronderzoek, verricht door KNVB Expertise, kwam de horecatak van FC Groningen als beste uit de bus. Het centrum voor Onderzoek & Kennismanagement Betaald Voetbal benaderde voor het grote onderzoek alle sponsors van de achttien Eredivisieclubs en clubs uit Jupiler League. Daarbij scoorde Euroborg Horeca over het seizoen 2012/2013 het beste percentage.

De zakenrelaties van FC Groningen beoordeelden de catering van Euroborg Horeca als de beste. Liefst 79 procent van alle deelnemende businessrelaties van FC Groningen kwam tot het oordeel ‘goed’ tot ‘zeer goed’. Manager Wim van Tellingen van Euroborg Horeca poseert dan ook trots met de oorkonde en betrekt vooral zijn mensen bij de toekenning van de prijs. “Ik mag dan weliswaar op de foto met deze mooie prijs, maar alle lof en waardering gaat uit naar alle horecamedewerkers, die voor dit succes hebben gezorgd.”
“Als cateraar wil je je publiek natuurlijk op zo goed mogelijke en hoogwaardige wijze bedienen. Gastvrijheid wordt in Groningen met een hoofdletter G geschreven en we streven er uiteraard naar de best denkbare kwaliteit te leveren. Als dit dan de uitkomst is van een groot onafhankelijk onderzoek onder je gasten, dan mogen we daar met recht trots op zijn, denk ik. Het is een enorme stimulans om de ingeslagen weg succesvol te vervolgen en deze hoge standaard vast te houden en daar waar mogelijk zelfs nog te verbeteren.”
Verbouwing
De hoge score kan niet los worden gezien van de ingrijpende verbouwing, die FC Groningen vorig jaar verrichte, van de businesslounge in Euroborg. De zakelijke ruimte op de begane grond van het stadion kreeg een volledige renovatie, uitgevoerd door interieurarchitecten van sponsorrelatie Amstel. De reacties van de zakelijke relaties van FC Groningen over het eindresultaat waren overweldigend.
Verrassend en uniek in het nieuwe concept is bijvoorbeeld de wijnbar, in het restaurant de Groene Kathedraal, met vinoloog Hans Wiersum. Op wedstrijddagen maakt Euroborg Horeca gebruik van personeel geleverd door Prima Personeel en MF Horeca. Leverancier van het voedsel in Euroborg is Hanos en bij de foodcorners wordt dit verzorgd door De Kruidenier.
Doelstelling
De doelstelling van het sponsoronderzoek van KNVB Expertise is onder meer inzicht te verschaffen in de houding, gedrag en verwachtingen van zakelijke relaties. Het onderzoek werd voor de tweede maal uitgevoerd in de Eredivisie en voor het eerst ook in de Jupiler League, in samenwerking met de Eredivisie CV en Coöperatie Eerste Divisie.
KNVB Expertise bestaat sinds 2008 en vormt het kennis-en adviescentrum voor het betaalde voetbal. Het instituut is een initiatief van de Eredivisie, de Eerste Divisie, de Federatie van Betaald Voetbal Organisaties (FBO) en de KNVB. Doel van KNVB Expertise is het ondersteunen van BVO’s in organisatorische ontwikkeling en professionalisering van de bedrijfstak betaald voetbal. Onderzoek wordt verricht op verschillende kennisgebieden, met name op bedrijfsmatig gebied.

Gerelateerd nieuws.

04:49
4 dagen geleden

Eerste contract voor Robin Kelder bij FC Groningen

3 maanden geleden

FC Groningen bezoekt kinderafdeling Martini Ziekenhuis

5 maanden geleden

‘Ik ben een spits die met zijn hart speelt’