string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

Nieuws.

13 jaar geleden

Kick-off FC Groningen Buurt Battle

13 jaar geleden

Maaskant: “Als je met 4-1 verliest, ben je gewoon niet goed genoeg”

13 jaar geleden

Kwakman: “Je mag nog blij zijn dat het bij 4-1 blijft”

13 jaar geleden

Groby’s grommende weblog

13 jaar geleden

FC onderuit in Kerkrade

13 jaar geleden

Nederlagentoernooi: FC Groningen/ Cambuur A1 te sterk voor Valthermond

13 jaar geleden

Maaskant: ‘Het was niet goed genoeg’

13 jaar geleden

Debutant Van Nieff: ‘Moeilijke wedstrijd’

13 jaar geleden

FC onderuit in Kerkrade

13 jaar geleden

Texeira vervangt Zeefuik; Kieftenbeld voor Ajilore

13 jaar geleden

Maaskant: ‘Bacuna besliste wel gewoon die pot voor ons’

13 jaar geleden

Bacuna, Van Nieff, Zeefuik, Lukkien en Groby in FCG TV