string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

Cicek in Oranje onder-15.

Donderdag 11 februari 2010 om 14:03

Tolgahan Cicek van RVO FC Groningen C1 is door bondscoach Wim van Zwam opgenomen in de selectie van Oranje onder-15, dat van 21 tot 23 februari een stage afwerkt en tot besluit speelt tegen Feyenoord B2.

Glenn Bijl en Youri Ploeger zijn opgenomen in de schaduwselectie van Oranje onder-15, dat op 24 februari een oefenduel speelt tegen Ajax C1. Beide spelers staan standby voor Oranje onder-15.

Cicek, Bijl en Ploeger namen dinsdag 2 februari deel aan een onderlinge selectiewedstrijd met Oranje onder-15 van bondscoach Wim van Zwam.

Gerelateerd nieuws.

04:49
6 maanden geleden

Eerste contract voor Robin Kelder bij FC Groningen

10 maanden geleden

FC Groningen bezoekt kinderafdeling Martini Ziekenhuis

12 maanden geleden

‘Ik ben een spits die met zijn hart speelt’