string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

Oranje onder-17 als eerste naar EK op Malta.

Donderdag 27 maart 2014 om 17:13

Het Nederlands Elftal onder-17 heeft zich als eerste geplaatst voor het EK onder-17 op Malta. Momenteel zijn zes andere kwalificatietoernooien gaande.

Afgelopen dinsdag won Oranje onder-17 met centrale verdediger en aanvoerder Keziah Veendorp met 3-1 van Frankrijk en daarmee plaatste Nederland zich voor het EK dat van 9 tot en met 21 mei wordt gespeeld.
In Rusland, Griekenland, Tsjechië, Servië, Schotland en Portugal zijn momenteel de andere zes ‘Elite Round’-toernooien bezig. Tot en met aanstaande maandag worden de overige deelnemers bekend.

Gerelateerd nieuws.

04:49
7 maanden geleden

Eerste contract voor Robin Kelder bij FC Groningen

10 maanden geleden

FC Groningen bezoekt kinderafdeling Martini Ziekenhuis

12 maanden geleden

‘Ik ben een spits die met zijn hart speelt’