string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

Exclusieve stoelen tijdens derby voor Facebookers.

Woensdag 07 maart 2012 om 07:30

FC Groningen opent de deuren van haar bestuurskamer in Euroborg voor gebruikers van Facebook. Twee fans maken kans op speciaal voor gebruikers van het sociale netwerk gereserveerde plaatsen in het stadion tijdens de noordelijke derby op zaterdag 31 maart bij FC Groningen–sc Heerenveen.

De Facebookers nemen plaats tussen prominenten in de Arjen Robben Skybox, waar ze haast letterlijk met hun neus bovenop de wedstrijd zitten en VIP’s of ex-topvoetballers nooit ver weg zijn. Om kans te maken op de speciale stoelen moeten gebruikers van Facebook de pagina van Essent ‘liken’ en een stoel claimen in Euroborg.
Bij het arrangement hoort vooraf en na afloop ook een bezoek aan de bestuurskamer in De Groene Kathedraal. Daarnaast kunnen ze uiteraard genieten van een hapje en een drankje.
Claimen
De actie is een initiatief van Essent, in samenwerking met FC Groningen en Euroborg. Om kans te maken op de speciale stoelen moeten gebruikers van Facebook de pagina van Essent ‘liken’ en een stoel claimen in Euroborg.

Essent en FC Groningen: samen helemáál groen
Essent heeft zich sinds het begin van seizoen 2011-2012 voor drie seizoenen als hoofdsponsor verbonden aan FC Groningen. Niet alleen prijkt de naam van het energiebedrijf op het shirt van de club, beide partijen werken ook intensief samen om de groene en duurzame ambities van FC Groningen vorm te geven.

Gerelateerd nieuws.

4 dagen geleden

Rijbewijs B Battle: Blokzijl vs Bakker

6 dagen geleden

Krachtig groeien: De FC Groningen Uitdaging voor jongeren

1 week geleden

Van Eigen Bodem met Tijmen Theusink: ‘Mijn droom is om in het 1e van Groningen te mogen voetballen’