Round-up: Zakelijke verbindingen zowel in persoon als digitaal

19 november 2021

De FC Groningen Business Club heeft de ambitie om uit te groeien tot best verbindende zakelijke platform van Noord-Nederland. Middels het aanbieden van een volle activiteitenkalender met veel evenementen en vanzelfsprekend bij thuiswedstrijden van FC Groningen worden verschillende contactmomenten gecreëerd om sponsorrelaties te verbinden. De afgelopen maanden zijn er weer meerdere verbindingen en samenwerkingen tussen sponsorrelaties van FC Groningen ontstaan. Tijd voor een round-up.

MicrosoftTeams-image (40)

Vindbaarheid op internet is al jaren een belangrijke tool om te kunnen groeien als onderneming. De FC Groningen Business Club heeft meerdere specialisten aan zich gebonden op het gebied van SEO-marketing. Eén daarvan is VrijdagOnline. VrijdagOnline is eerder dit jaar een samenwerking aangegaan met BHVstore.nl met als opdracht de website te optimaliseren en beter vindbaar te maken in zoekmachines.
 
Helpen in groei
VrijdagOnline heeft onlangs ook de website ontworpen van bruidswinkel en nieuwe sponsorrelatie Feliz Novia. De fysieke winkel, gevestigd in Zuidhorn, is ingericht met hulp van medesponsor van FC Groningen Noordhof interieurbouw. Mooie samenwerkingen van ondernemingen die elkaar via FC Groningen hebben ontmoet en elkaar verder helpen in hun groei.
 
Ook FlexExpert vond via FC Groningen de afgelopen maanden meerdere samenwerkingen. Gedurende de bouwvak werd Huls Staalbouw uit Emmen geholpen met het leveren van montagemedewerkers. Op haar beurt werd Flexexpert door Zeefdrukkerij Pesman weer voorzien van de juiste bedrukking op de werkkleding van de uitzend- en payrollorganisatie uit Groningen.
 
Office Centre Man of the Match
De Office Centre Man of the Match krijgt tegenwoordig na afloop van de thuiswedstrijd waarin hij als beste speler van de wedstrijd wordt gekroond geen bos bloemen meer, maar een trofee. Deze trofee wordt in opdracht van hoofdsponsor Office Centre gemaakt door Rembrands BV uit Heerenveen. Na iedere wedstrijd worden drie unieke exemplaren door de Office Centre Man of the Match ondertekend. Een voor de speler zelf, één voor een zakelijke relatie van Office Centre en het andere exemplaar is te winnen via een winactie die wordt uitgezet onder supporters.

Onlangs stond FC Groningen met diverse zakelijke relaties tijdens de Promotiedagen in het Word Groter Theater. Een ultieme plaats om nieuwe verbindingen te maken. Op de tweede dag van dit evenement werd bekend dat Qlic Internet Solutions zich aan FC Groningen heeft verbonden als Digital Partner. Qlic zal de nieuwe website en webshop van de club gaat realiseren. Qlic is al jaren sponsorrelatie bij FC Groningen en verleent de diensten aan diverse zakelijke relaties van de club. Op haar beurt doet sponsorrelatie van FC Groningen Firmo Risico Adviseurs sinds kort de verzekeringen voor Qlic.
 
Zakelijke app
Sinds vorig seizoen werkt FC Groningen met een zakelijke app ontwikkeld door Bundeling. Een van de mogelijkheden in deze app is het aanbieden en vragen van diensten en producten. Diverse sponsors doen dit al waardoor andere relaties uit het zakelijke netwerk hierop kunnen anticiperen. Een mooi voorbeeld is Rick van Geloven van Belieff en Vincent van Wieren van Finanxe. Finanxe ging in op het aanbod van Belieff voor het maken van duurzame dekens waardoor de gasten in ‘The Elevens Skybox’ van Finanxe warm kunnen genieten van het voetbal in Euroborg. Verbindingen worden bij FC Groningen dus zowel in persoon – bij evenementen en wedstrijden - als digitaal gemaakt via de zakelijk app gemaakt.

Met de vermelding dat Aalbers Installatietechniek medesponsor Plegt Vos heeft bijgestaan bij de renovatie van 99 woningen in Winschoten wordt deze round-up gesloten.   

Laatste nieuws

FCG160902_TEGELS_300X250PX_300ppi4
FCG160902_TEGELS_300X250PX_300ppi2
FCG160902_TEGELS_300X250PX_300ppi6
FCG160902_TEGELS_300X250PX_300ppi3
FCG160902_TEGELS_300X250PX_300ppi
FCG160902_TEGELS_300X250PX_300ppi5