string(17) "WP Rocket/Preload"

Mijn FC Groningen account.

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen rondom FC Groningen accounts. Heb je nog een vraag of is iets nog niet helemaal duidelijk? Dan helpen we je graag verder! Neem dan contact met ons op via de mail (info@fcgroningen.nl) of bel naar 050-587 87 87 (optie 1).

Hoe moet ik een nieuw account aanmaken?

In het seizoen 2020-2021 is FC Groningen overgestapt op een nieuw ticketsysteem. Indien je nog geen nieuw account hebt aangemaakt, vragen we je dit alsnog te doen.

Via deze link leggen we je in een stappenplan en/of instructievideo uit hoe je een nieuw account aanmaakt.

Het lukt mij niet om in te loggen. Wat moet ik doen?

Er kunnen verschillende redenen zijn dat het niet lukt om in te loggen:

– Je hebt in het seizoen 2020-2021 nog geen nieuw account aangemaakt. Omdat we met een nieuw ticketsysteem werken, is het nodig een nieuw account aan te maken. Meer informatie over hoe je een nieuw account aanmaakt kun je lezen via deze link.

– Er staat een spatie voor of achter je e-mailadres en/of wachtwoord. Vul je e-mailadres en/of wachtwoord nogmaals volledig handmatig in.

– Je hebt geen correct wachtwoord ingevoerd. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘wachtwoord vergeten’ en maak een (nieuw) wachtwoord aan.

Ik wil een medesupporter aan mijn account koppelen. Hoe doe ik dat?

Indien je de seizoenkaart van een medesupporter aan jouw account wilt koppelen, bekijk dan de instructievideo of volg onderstaande stappen:

– Ga in je account naar het tabblad ‘Familie / Vrienden koppelen’;
– Klik op ‘Familie / Vriend koppelen’;
– Vul het nieuwe relatienummer (G0XXXXXX), de postcode en de pincode van de medesupporter in. De pincode is standaard 0000. Indien de medesupporter deze heeft aangepast kun je hem/haar vragen naar de pincode;
– Klik op ‘opslaan’, de medesupporter is nu gekoppeld;
– Vervolgens dien je in het dropdown menu in de winkelwagen de medesupporter te kiezen.

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je gegevens kun je wijzigen op twee manieren:
– Via je Mijn FC Groningen account (login.fcgroningen.nl): klik in je account op ‘update profiel’. Je kunt nu je gegevens wijzigen.

– Via je ticketshop account (tickets.fcgroningen.nl): klik in je ticketshop account rechtsboven op je naam. Er verschijnt een drop-down menu. Klik op ‘mijn gegevens’. Vervolgens klik je op ‘bijwerken account’. Je kunt nu je gegevens wijzigen.

Let op: je kunt alleen je adresgegevens en telefoonnummer(s) zelf aanpassen. Wil je andere gegevens aanpassen? Neem dan contact met ons op door te mailen naar info@fcgroningen.nl.

Hoe kan ik het e-mailadres waarmee ik ben geregistreerd wijzigen?

Indien je het e-mailadres waarmee je bent geregistreerd wilt wijzigen, kan dit door in je Mijn FC Groningen account (login.fcgroningen.nl) te klikken op ‘mijn profiel’. Vervolgens staat er achter je e-mailadres ‘[wijzig]’. Wanneer je hierop klikt, kun je je e-mailadres zelf wijzigen.