string(103) "Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)"

Word onderdeel van de spelerstunnel!

Maandag 10 augustus 2015 om 16:38

Op initiatief van het Supporterscollectief is samen met FC Groningen een nieuw project gelanceerd: de verbouwing van de spelerstunnel. En jij kunt er onderdeel van uitmaken met je persoonlijke foto!

Het ontwerp bestaat uit een aantal elementen. Zo zijn er vier clubiconen in opgenomen: Tonny van Leeuwen, Martin Koeman, Piet Fransen en Arjen Robben. Laatstgenoemde was voor de gewonnen bekerfinale al een enorme inspiratiebron voor de spelers en is dat straks ook in de nieuwe spelerstunnel. Iedereen mag zien waar één van de beste spelers van de wereld zijn carrière begon. Daarnaast is er uiteraard plaats voor de selectie die de KNVB-beker won, om onze spelers de komende jaren te motiveren nieuwe hoogtepunten te bereiken. Tot slot is een foto van een kolkende Euroborg en de Martinitoren in het ontwerp verwerkt.
 
Logo FC Groningen
Het middelpunt van het ontwerp is het logo van FC Groningen, met een diameter van maar liefst vier meter. Hierin zijn straks 4.000 foto’s van supporters verwerkt. Elke supporter kan met zijn eigen foto onderdeel worden van de spelerstunnel!
 
Opbrengst
Voor slechts 6 euro prijkt jouw foto de komende jaren in de spelerstunnel! Met de opbrengst van dit project wordt de tunnel verbouwd. Extra opbrengsten worden besteed aan het realiseren van de FC Groningen Experience, het interactieve museum, dat wordt gehuisvest in de voormalige Fanshop bij ingang 1.
 
Hoe werkt het?
 – ga naar http://fcgroningen.bmyteam.com/ – upload jouw foto
 – betaal eenvoudig via iDEAL
 
Met de opbrengsten van dit project wordt niet alleen de spelerstunnel verbouwd, maar draag je tevens bij aan het realiseren van de FC Groningen Experience, een interactief museum, waar de clubhistorie tot leven komt.
 
FC Groningen Experience
Met de FC Groningen Experience willen het Supporterscollectief en FC Groningen een multifunctionele ruimte realiseren, waar club en supporters dichter bij elkaar komen. Een met gevoel voor clubhistorie uniek ingerichte ruimte, waar activiteiten voor jong en oud te beleven zijn.
Interactief museum
Het moet dé plek worden waar de geschiedenis van FC Groningen tot leven komt. Een interactief museum met wisselende collecties en gadgets. Herleef de sfeer uit het oude Oosterpark, ga op de foto met (voormalige) voetbalhelden of aanschouw de Europese avonturen. Onze historie is mooi en daar mogen we trots op zijn.
 
Trots
Maar in de Experience is ook plaats voor andere zaken. Zo kunnen leden van de Green White Bengels of de Junior Club er terecht voor hun activiteiten. De Experience dient ook als visitekaartje voor de club. FC Groningen kan de unieke ruimte gebruiken om gasten te ontvangen. Of om nieuwe spelers een kijkje te geven in het roemruchte verleden van de club. Ook rondleidingen door de Euroborg kunnen prima starten in de Experience. De Experience is kortom een plek, waar heden en verleden van de club samenkomen en waar iedere FC Groningen-supporter vervuld wordt met trots.
 
Belevenis
De Experience is er voor iedereen; groepen en individuen, uit alle lagen van de bevolking. Jeugd, ouderen, ondernemers, fanatiek, gematigd, links of rechts, maar allemaal met belangstelling voor sport, voetbal, Groningen en historie. Iedereen zal de Experience interessant vinden, want zoals de naam al zegt is het is een echte belevenis.
 
Realisatie
De beoogde openingsdatum van de Experience is woensdag 13 januari 2016. Op die dag is de Euroborg precies tien jaar in gebruik en in 2016 bestaat FC Groningen bovendien 45 jaar. Binnen vier maanden willen we de financiering rondkrijgen. Een groot gedeelte van de financiering moet voortkomen uit sponsoring, donaties en diverse crowdfundprojecten.
 
Help mee!
Je kunt ook zelf een project starten om geld in te zamelen voor de Experience. Verzin een leuk project om geld op te halen, bijvoorbeeld het ophalen van lege flessen of het organiseren van een sponsorloop organiseren. Meld je idee aan en je actie krijgt een plek op de speciale crowdfundpagina van de Experience. Bovendien maak je kans op mooie prijzen.
 
Betrokkenheid en creativiteit van supporters zijn bij de realisatie van de Experience van wezenlijk belang!

Gerelateerd nieuws.

1 week geleden

Van Eigen Bodem met Mauro Koster: ”Mijn vader heeft me geleerd om altijd hard te werken!’

3 weken geleden

Strijd op het Shuffleboard

3 weken geleden

Van eigen bodem met Tessa Niessink: ‘Hier leer je echt veel, vooral mentaal.’