Thuis bij FC Groningen

3 februari 2021

FC Groningen presenteerde onlangs haar beleidsplan 2020-2025 met als titel ‘Samen naar de Grote Markt’. Hierin beschrijft de Trots van het Noorden hoe het de komende jaren richting gaat geven om het uiteindelijke doel te realiseren; Europees voetbal en dit samen met supporters te vieren in het centrum van de stad. ‘Samen’ en ‘groei’ zijn twee belangrijke waarden in het beleidsplan en dit betekent onder meer ook dat de club wil dat nieuwe collega's zich snel thuis voelen bij de FC.

Nieuwe medewerkers van FC Groningen krijgen op het moment van de contractondertekening een ‘thuis bij FC Groningen box’. Gevuld met handige informatie en uitdagingen die de nieuwe FC-collega's een thuis-gevoel moeten geven bij de club, waardoor zij hun collega’s snel en goed leren kennen. Op die manier kan er binnen de organisatie nog beter en efficiënter worden gewerkt. Senior online marketeer Joep Berkenbosch en videoscout Deion Watson beleefden onlangs hun eerste werkdag bij de FC.
 
Een impressie van werken bij FC Groningen.

Laatste nieuws