Media-dag nieuwe sponsorrelaties FC Groningen

16 februari 2021

Iedereen moet zich thuis kunnen voelen bij FC Groningen. De club verwelkomde onlangs veertien nieuwe sponsorrelaties in het stadion tijdens een heuse mediadag. De sponsorrelaties maakten kennis met de club, werden in het perscentrum van het Hitachi Capital Mobility Stadion geportretteerd door fotograaf Andy Zuidema en kregen een rondleiding. Daarnaast werd er met iedere sponsorrelatie een kennismakingsvideo gemaakt.  

20210209MEDIADAG022

Netwerken en connecties maken is – naast samen voetbal kijken – voor veel sponsorrelaties het doel bij FC Groningen. Omdat het vanwege de geldende coronamaatregelen momenteel niet mogelijk is elkaar in het Hitachi Capital Mobility Stadion fysiek te ontmoeten, is het voor de nieuwe sponsors lastiger om met de huidige leden van de FC Groningen Business Club in contact te komen. De Trots van het Noorden biedt haar nieuwe sponsorrelaties met het organiseren van de media-dag de mogelijkheid het stadion te leren kennen en zichzelf aan de andere leden van de FC Groningen Business Club digitaal te presenteren.

Grootste en best verbindende zakelijke platform
De komende periode wordt er via de Linkedin-pagina van FC Groningen dagelijks een kennismakingsvideo gedeeld van één van de nieuwe sponsorrelaties van de club. FC Groningen heeft zich als doel gesteld zakelijk te willen groeien tot het grootste en best verbindende economische platform van Noord-Nederland. In de video’s presenteren de sponsors zichzelf, zodat ook voor de huidige leden van de FC Groningen Business Club direct duidelijk is welke waarde deze nieuwe sponsorrelaties toevoegen aan de businessclub.

Gasterra

Laatste nieuws