Gezellige virtuele netwerkborrel vol goede gesprekken

16 mei 2020 / vandaag

FC Groningen organiseerde vrijdagmiddag 15 mei een virtuele netwerkborrel waaraan vijftien sponsorrelaties van de Trots van het Noorden uit verschillende branches deelnamen. Een succesvolle online sessie waarin de sponsorrelaties elkaar inspireerden met interessante verhalen. Zodoende kwamen er goede gesprekken op gang. De virtuele netwerkborrel werd net als de eerder gehouden virtuele netwerkontbijten verzorgd FC Groningen Horeca. 

Borrelpakket

Na meerdere succesvolle virtuele netwerkontbijten was het vrijdagmiddag 15 mei om 16.00 uur tijd om gezamenlijk het weekend in te luiden. Wederom werd de online netwerkbijeenkomst georganiseerd door de commerciële afdeling van FC Groningen. Salesmanager Kevin Roossien en accountmanager Arjan Blaauw vertegenwoordigden de Trots van het Noorden tijdens de netwerkborrel. Ook hoofdsponsor Office Centre en shirtsponsoren Payt en Allure Energie namen deel. Namens het businessclub bestuur waren Koen Janssen en Wim Miedema aanwezig.
 
Het borrelpakket werd verzorgd door FC Groningen Horeca dat bij de samenstelling van het goedgevulde mand vol hapjes en drankjes medewerking kreeg van Heineken en Hanos. De pakketten werden eerder in de week door personeelsleden van FC Groningen Horeca bij de deelnemers thuis of op kantoor afgeleverd.
 
Kevin Roossien, salesmanager bij FC Groningen, opende de virtuele netwerkborrel waarbij de huidige situatie bij de club en de campagne ‘Laat ons weer eens juichen’ uiteraard de revue passeerden. Vervolgens kregen alle sponsorrelaties de mogelijkheid zich te presenteren en te vertellen wat de vraag en of het aanbod is. Het leverde een netwerkborrel op vol goede gesprekken waarbij ruimte was voor een serieuze noot en een portie gezelligheid.
 
Salesmanager Kevin Roossien kijkt terug op een zeer geslaagde netwerkborrel: “Het was een gemoedelijke en gezellige borrel waarbij duidelijk werd dat iedereen het voetbal mist. Waar het de ene ondernemers voor de wind gaat, heeft de andere zorgen over grote inkomstendaling. De passie en de wil om zich door deze tijd te vechten is bij iedereen aanwezig en de verhalen inspireerden enorm. Het is ook fijn om te merken dat bedrijven en ondernemers onze accountmanagers graag willen ontvangen om te praten over business en een samenwerking met FC Groningen.”
 
De deelnemers van de virtuele netwerkborrel hadden zich in de week voorafgaand aangemeld via de zakelijke app van FC Groningen. Houd onder meer de app in de gaten voor al het zakelijke nieuws en diverse acties. 

netwerkborrel2
Gasterra

Praat mee

Laatste nieuws