string(9) "claudebot"

FC Groningen lanceert Skylounge Groningen Airport Eelde.

Maandag 08 mei 2017 om 14:01

FC Groningen én Groningen Airport Eelde hebben een nieuw businessconcept ontwikkeld: de Skylounge Groningen Airport Eelde. De Trots van het Noorden deelt de visie dat een stevige positionering van de noordelijke luchthaven bijdraagt aan een sterke regionale economie. Met ingang van het nieuwe voetbalseizoen 2017/2018 biedt de nieuwe ruimte in het Noordlease Stadion ondernemers de mogelijkheid een bijdrage te leveren aan een versterking van de infrastructuur en bereikbaarheid van Noord-Nederland.

De Skylounge Groningen Airport Eelde wordt de plek waar noordelijke ondernemers, die grensoverstijgend denken, elkaar ontmoeten. Ondernemers die begrijpen dat voor succesvol zaken doen uitstekende voorzieningen, een goede infrastructuur en intensief netwerken, belangrijke voorwaarden zijn.  Dat geldt voor de Skylounge Groningen Airport Eelde maar uiteraard ook voor de luchthaven.
 
Hub
Met haar marketingkracht zal FC Groningen vanaf seizoen 2017/2018 het vliegveld ondersteunen met zowel landelijke als regionale exposure. Noordelijke ondernemers, die ook het belang van een sterke regionale economie zien, kunnen aansluiten door de Skylounge Groningen Airport Eelde bruisend te maken. Een ware hub. Want hoe meer ondernemers aanhaken, hoe meer exposure dit zal opleveren voor het vliegveld. Ondernemers die participeren in de Skylounge Groningen Airport Eelde krijgen bij zes wedstrijden ‘voetbal en inspiratie’, waarbij het bezoeken van een wedstrijd wordt gecombineerd met een inspirerende lezing van een topondernemer.
 
Belang
Commercieel directeur Robbert Klaver van FC Groningen wijst op de mogelijkheden van Groningen Airport Eelde. “Elke sterke regionale economie kent een luchthaven, die bijdraagt aan de uitstraling, infrastructuur en bereikbaarheid van een regio. Noord-Nederland verdient een vliegveld, dat de weg naar Europa en de rest van de wereld ontsluit. Wij zien dit belang. Het is een mooie uitdaging te helpen zowel onze zakelijke relaties als het brede publiek hiervan te overtuigen en bij te dragen aan een gezonde toekomst voor de luchthaven. Daarvan profiteren we met elkaar in Noord-Nederland.”
 
Marco van de Kreeke, directeur van Groningen Airport Eelde is trots op de samenwerking met FC Groningen. “Fantastisch dat we nu een skylounge hebben in een van de mooiste stadions van Nederland. Het zou mooi zijn als veel ondernemers meedoen en zich verenigen in de lounge. Op deze manier kunnen ze bijdragen aan de verdere ontwikkeling van de luchthaven. En natuurlijk hopen we dat deze ondernemers ook vanaf hun eigen noordelijke luchthaven gaan vliegen!”
 
Naamsbekendheid
De helft van de inkomsten van het concept wordt ingezet voor de naamsbekendheid en uitstraling van Groningen Airport Eelde. De exacte invulling hiervan wordt bepaald door Patrick Brouns (gedeputeerde Provincie Groningen), Marco de Jong (voorzitter GRQ Business Network), Siem Jansen (directeur NOM) en Marco van de Kreeke namens Groningen Airport Eelde en Robbert Klaver als commercieel directeur van FC Groningen.

Opening Skylounge GAE (3)
Opening Skylounge GAE (5)
Opening Skylounge GAE (7)

Gerelateerd nieuws.

1 week geleden

Van Eigen Bodem met Mauro Koster: ”Mijn vader heeft me geleerd om altijd hard te werken!’

3 weken geleden

Strijd op het Shuffleboard

3 weken geleden

Van eigen bodem met Tessa Niessink: ‘Hier leer je echt veel, vooral mentaal.’