Al bijna twee wensen voor Make-A-Wish gerealiseerd

15 december 2011 / vandaag

De relaties van FC Groningen hebben het al mogelijk gemaakt bijna twee complete kinderwensen voor Make-A-Wish Nederland financieel te realiseren. FC Groningen probeert met alle partners, supporters en sponsors nog vlak voor de feestdagen de allerliefste wens van Laura, Esther, Bram en Julian te vervullen.

De competitiewedstrijd FC Groningen- FC Utrecht van zaterdag 17 december zal in het teken staan van Make-A-Wish Nederland. Dit is vanaf 1 januari 2012 namelijk de nieuwe naam van Doe Een Wens Stichting Nederland, dat sinds 2010 maatschappelijk partner is van FC Groningen. Make-A-Wish Nederland vervult de liefste wens van kinderen tussen de 3 en 18 jaar met een levensbedreigend ziekte. Gebaar shirtsponsors
Voor Doe Een Wens Nederland is het van groot belang de naamswijziging en de naamsbekendheid van Make-A-Wish Nederland optimaal en breed onder de aandacht van het publiek te brengen. Hiertoe hebben de shirtsponsors van FC Groningen een groot gebaar gemaakt. Hoofdsponsor Essent en rugsponsor Energy Valley Topclub hebben namelijk aangeboden hun uitingen op het shirt van FC Groningen voor het Eredivisieduel met FC Utrecht beschikbaar te stellen aan het goede doel. Veiling shirts
Tijdens de wedstrijd zullen de spelers van FC Groningen speciale shirts met het logo van Make-A-Wish Nederland dragen, zowel op de voorzijde als op de achterzijde van het groen-witte shirt. Deze collector items zullen vanaf dinsdag 20 december vanaf 19.00 uur worden geveild via www.onlineveilingmeester.nl. Deze veilingsite berekent over de kavels in deze veiling geen opgeld en biedt de dienst dus gratis aan. De opbrengst van de veiling is vanzelfsprekend voor Make-A-Wish.  Sponsoracties
Mediamarkt, dat tijdens de thuisduels van FC Groningen de tussenstanden van andere wedstrijden aanbiedt op de twee grote videowalls in Euroborg, stelt haar ruimte op de videoschermen speciaal voor deze avond ter beschikking aan Make-A-Wish. Wedstrijdsponsor Accon avm Adviseurs & Accountants stelt haar partnership rondom de wedstrijd FC Groningen- FC Utrecht ter beschikking aan Make-A-Wish en balsponsor Roberto Santanera uit Godlinze biedt de wedstrijdbal aan voor dit goede doel. Wensen
Naast de aandacht voor de naamswijziging van Doe Een Wens in Make-A-Wish Nederland wil FC Groningen met haar partners, supporters en sponsors vlak voor de feestdagen de allerliefste wens van 4 ernstig zieke kinderen vervullen. Laura is 9 jaar en heeft diabetes in een ernstige vorm. Dit beperkt haar leven voortdurend. Laura droomt ervan om al die beperkingen van haar af te schudden. In die droom is ze een topmodel, die prachtig gekleed en gestyled een fotoshoot maakt in tropische sferen. Esther is een stoere meid van 16 jaar. Ze heeft leukemie en ondergaat zware chemobehandelingen. Ze wordt helemaal blij als ze vertelt over haar liefste wens:  een ontmoeting met Cristiano Ronaldo bij een wedstrijd van Real Madrid in Spanje. Zelf voetbalde ze ook, toen haar conditie nog goed was. Stiekem droomt ze ervan zelf een hele goede spits te worden. Een ontmoeting met Ronaldo betekent het bewijs dat soms het onmogelijke mogelijk kan worden. Dat zal haar en haar familie helpen om door te vechten. Bram is 16, zijn leven wordt beheerst door zware epilepsie aanvallen en hij functioneert daardoor op een veel lager niveau. Zijn allerliefste wens is het bouwen van een boomhut in zijn achtertuin. Het bouwen en de boomhut zijn allebei belangrijk. Het betekent voor Bram zelfstandigheid. Julian is 7 en heeft een hersentumor. Zijn leven is heel anders geworden sinds de zware behandelingen, die hij moet ondergaan. Zijn ouders geven aan dat het gezin in de “overlevingsmodus” zit. Uit elke zin die Julian spreekt, blijkt dat hij gek is van dieren. Samen met elkaar naar de dierentuin gaan om daar zelf dierenverzorger te mogen zijn, kan het gezin weer energie geven om door te gaan. Prijzen
Iedereen die voor de kerstdagen van dit jaar 50 euro of meer stort op het speciaal hiervoor opengestelde rekeningnummer 29.02.24.675 (t.n.v. FC Groningen in de Maatschappij), dingt mee naar één van de vier exclusieve prijzen. - Een VIP-arrangement voor 4 personen bij één van de vier deelnemende topsportclubs - Een exclusief gesigneerd wedstrijdshirt van één van de vier deelnemende topsportclubs - De wedstrijdbal van FC Groningen – FC Utrecht, opgemaakt als bokaal in een speciale glazen kubus - Een plaats aan een exclusieve tafel met gerenommeerde gasten bij het benefietgala voor Make-A-Wish Nederland op maandag 2 april 2012

Gasterra

Praat mee

Laatste nieuws