Zomereditie De Hattrick

2 juli 2019 / vandaag

De zomereditie van De Hattrick verschenen, het magazine van de Business Club FC Groningen. 

Op de cover staat vanzelfsprekend Hans Nijland. De afscheidnemende algemeen directeur van FC Groningen blikt in groot interviewartikel terug op zijn 23-jarige carrière als ‘El Presidente’ van de Trots van het Noorden. ‘We hebben het vooral samen gedaan!’.   
 
Hoofdsponsor
Daarnaast is er in dit nummer ruim aandacht voor Office Centre, de nieuwe hoofdsponsor van FC Groningen, én vertrekkend hoofdsponsor Payt. Het softwarebedrijf blijft overigens wel verbonden aan de club. Payt siert komend seizoen de rugzijde van de FC-tenues. Ook zijn er interviewartikelen met BuroLicht, Sportbelevenis.nl, FX King en de Kuurman Groep,
 
Verder een verslag van de FC Groningen Golf Academie, de jaarlijkse theateravond van de Business Club, de rubriek  ‘Prettig Zaken doen bij de FC’ en de jubilarissen van de Hattrick’s Club. En vanzelfsprekend de vaste items: Tweets & Twitter, Transfers, de activiteitenagenda, zakelijke updates en de themabijeenkomsten in de Skylounge Groningen Airport Eelde.
 
Business Clubleden
De Hattrick wordt verspreid onder alle de leden van de Business Club FC Groningen en zakelijke relaties van FC Groningen. Het magazine is een uitgave van FC Groningen Media, in samenwerking met Grafisch Serviceburo Kijf&Witte en Scholma Print & Media.   

coverhattrickjuni
Gasterra

Praat mee