Voorjaarseditie De Hattrick

1 april 2019 / vandaag

De voorjaarseditie van De Hattrick verschenen, het magazine van de Business Club FC Groningen. 

De cover wordt gesierd door de familie Dekens, van de Dekens Groep uit Sappemeer. Het familiebedrijf is al jarenlang sponsor van FC Groningen en het nam onlangs een gloednieuwe hal in gebruik waar ambacht en hightech letterlijk samensmelten. Robbert Klaver, commercieel directeur van FC Groningen, ging er op bezoek. 

​Business Clubleden
Daarnaast zijn er interviewartikelen met diverse Hattrick’s Clubleden. Zoals de GOUDspecialist, Vlok Consultancy, Terwolde Renault en Dacia, Snel Uitzendbureau en 1609Bold. Hoofdpersoon in de 11 Vragen is Rick Dreise van Convident.  
 
Verder: een wedstrijddag met Chris Heutinck (CH Brandbeveiliging) en Marcel Helweg (Boiten Techniek), de nieuwe rubriek  ‘Prettig Zaken doen bij de FC’, Businessborrel op Locatie en de jubilarissen van de Hattrick’s Club. En vanzelfsprekend de vaste items: Tweets & Twitter, Transfers, de activiteitenagenda, zakelijke updates en de themabijeenkomsten in de Skylounge Groningen Airport Eelde. 

coverhattrickmaart2019

De Hattrick wordt verspreid onder alle de leden van de Business Club FC Groningen en zakelijke relaties van FC Groningen. Ook is het magazine te vinden in onder meer congrescentra, beursgebouwen, theaters, restaurants en op leestafels bij bedrijven en instellingen in de drie noordelijke provincies.
 
De Hattrick is een uitgave van FC Groningen Media, in samenwerking met FC Groningen, Grafisch Serviceburo Kijf&Witte en Scholma Print & Media.   

Gasterra

Praat mee