Decembereditie De Hattrick

20 december 2019 / vandaag

De decembereditie van De Hattrick is verschenen. Hét businessmagazine van FC Groningen.

Op de cover prijkt het commerciële team van FC Groningen dat onder leiding van Salesmanager Kevin Roossien klaar is voor 2020. In deze editie gaat Roossien uitgebreid in op de nieuwe commerciële koers van de FC waarbij nadrukkelijk wordt ingezet op de thema’s ‘Binden, Boeien en Behouden’ en het overtreffen van verwachtingen.
 
Inhoud
In dit nummer uiteraard het laatste nieuws over en van de Business Club, de activiteiten van de Hattrick’s Club en een terugblik op de Promotiedagen. Vanzelfsprekend komen ook de nodige sponsorrelaties aan het woord. Zo is er bijvoorbeeld aandacht voor de ambitieuze plannen van Thermen Bad Nieuweschans en de internationale doorbraak van Adeo design.
 
Verder in deze uitgave: de nieuwe sponsorrelaties van FC Groningen, de bijeenkomsten in de TopDutch Lounge, het nieuwe sportakkoord en de eerste selectie startups van Founded in Groningen. Vanzelfsprekend ontbreken ook de vaste items niet: Tweets & Twitter, Transfers, de zakelijke Updates én de activiteitenagenda.
 
Business Clubleden
De Hattrick wordt verspreid onder alle leden van de Hattrick's Club en zakelijke relaties van FC Groningen. Het magazine is een uitgave van FC Groningen Media, in samenwerking met Grafisch Serviceburo Kijf&Witte en Scholma Print & Media.  
 

coverhattrickdec2019
Gasterra

Praat mee